Saturday, February 7, 2015

Swatch ultrachrome chameleon flakes by Glitter Unique #2

Hello hello! Je sais, je n'ai rien publié depuis longtemps, mais c'est à cause d'un projet qui m'a pris presque tout mon temps libre pendant 2 mois... Je vous en parle très bientôt! Donc je vous retrouve pour un nouveau swatch de flakes de Glitter Unique. Celui-ci est rose/violet/bleu/doré selon l'angle. J'espère que ces flakies vous plairont, et si oui, vous pouvez les trouver ici;

Hello hello! I know, I haven't published anything for a while, but it is because of a project that took most of my free time for two months... I'll talk about it very soon! So, I'm back for a new swatch of the ultrachrome chameleon flakes by Glitter Unique. This one is pink/purple/blue/gold! I hope you'll like them, and if you do, you can find them here.
















Voili voilou! J'espère vous revoir bientôt! Bisous bisous!
That's all! I hope I'll see you soon! Xoxo

1 comment: