Tuesday, October 8, 2013

Pokémon Nail art - Axoloto / Wooper

Bonjour bonjour! Oui, 3 articles 3 jours d'affilé, ça fait beaucoup pour moi! C'est parce que j'avais quelques nail arts de retard en fait... voui... Bon, aujourd'hui, nouveau nail art fait de la mauvaise main: axoloto. C'est un pokémon eau/sol trop choupi! J'ai essayé de dessiner des nénuphars... mais de ma main gauche, c'était pas évident, alors plutôt que de faire un truc détaillé, j'ai préféré esquisser, faire des fleurs un peu abstraites, pas trop détaillées... j'espère que vous aimerez!

Hello hello! yes, three articdles three days in a row, it's a lot for me! It's because I had a few manicures I was late to put on the blog... yes... Well, today, new nail art done with my bad hand: Wooper. It's a water/ground super cute pokémon! I tried to draw lilypads... but with my left hand, it was a little bit difficult, so instead of doing something realistic and detailed, I just did a sort of sketch, did flowers that are a little bit abstract, not too detailed... I hope you'll like it!







Au revoir les amis!

Bye my friends!

4 comments:

  1. J'adore ce Pokémon mdr Il est très bien fait!

    ReplyDelete
  2. I love this. I think the flowers turn out great, it looks interesting and the contrast of style makes it stand out ;)

    ReplyDelete
  3. coucou miss!! c'est trés joli!!! et c'est trés bien fait!!
    bizz

    ReplyDelete