Saturday, April 13, 2013

Pokémon Nail Challenge: Lamantine / Dewgong

Suite du poste d'hier! Après le swatch, voici le nail art! J'ai dessiné un Lamantine pour la semaine 12 du pokémon nail challenge dont le thème est pokémon glace. Sur certains doigts, j'ai fait un dégradé de paillettes avec le barry M aqua glitter et des paillettes libres bleu foncé que j'ai acheté chez dix doigts.

Today, sequel of yesterday's post! After the swatch, here is the nail art design! I drew Dewgong for the week 12 of the Pokémon nail challenge whose theme was ice pokémon. On some fingers, I did a glitter gradient with the Barry M aqua glitter and loose dark blue glitters that I bought at dix doigts. 









Et si vous voulez voir d'autre nail arts pokémon, vous pouvez voir les réalisations des  autre participantes! Au revoir!

And if you want to have a look at other pokémon manicures, you can look at the other participants' nail art designs! Bye!


12 comments:

  1. These are beautiful! I found Dewgongs face really hard but yours is perfect :) xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you! Your Dewgong's face was also awesome! :)

      Delete
  2. purée celui là il est trop bien fait !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oooh, merci :^^: Je dois dire que je trouve mes pokémons mieux faits depuis que je me suis mise à la peinture acrylique ^^ Mon prochain nail art, c'est un bling bling pour ton concours! Bisous!

      Delete
  3. Il est vraiment très mignon!

    ReplyDelete
  4. so cute!! I really love all of your manicures. You're so good at this :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks! :) I'm not that good ^^ The thing is to use acrylic paint... it's way more precise than nail polish

      Delete
  5. J'adore ! Comme toujours c'est super bien fait ! ^^

    ReplyDelete